Lördag - alla ♥ dag

Halloj, Idag så är det alla ♥ dag och idag så ska jag packa mitt handbagage för flyget går klockan 9.00 i morgon och tack vare att det varit så mycket dem gjort fel med våra biljetter och allt och att dem har ställt in planet flera gånger så ska dem betala en hotellvecka och sen så har dem gett oss första klass biljetter i stället bara för allt fel dem gjort =D

Klockan 17.00 idag så kommer lotta,padde,felicia och födelsedagsbarnet Philip hit och vi ska fira Philip då, igentligen så var det ju meningen att vi skulle gjort det i Miami men nu blev det ju inte så, men i morgon åker vi i allafall.

Jag sitter och kollar på vänner just nu i min säng och jag ska snart göra mig i ordning, måste duscha och sminka mig och klä på mig såklart innan dem kommer hit klockan 17.00.

mamma väckte mig idag runt 10.30 och då var jag faktiskt ganska pigg så då gick jag upp direkt och hon hade varit inne i stan i morse med Michael (min äldsta bror) och köpt en ny klocka till mig , en jättefin klocka, den är vit med diamanter eller hur man ska kalla det runt om själva klockan  och sen så är siffrorna också diamantaktiga , den är jättefin i allafall.

Nu så ska jag ta min små ben och springa ner och duscha och sen är det göra sig i ordning som gäller.

Vi ses i allafall lite senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0