Hemma

Nu är jag hemma, jag hinner visst att skriva ett inlägg till. Jag har precis kollat klart på Trollkarlens Hemligheter och nu så sitter jag här och bläddrar mellan kanalerna för att försöka att hitta något bra att kolla på.

När vi var på väg ner till Padde och Lotta med Bella så sa pappa att Michael (min äldsta bror, 26år) som inte skulle följt med på resan, ska faktiskt följa med i allafall, pappa hade pratat med hans chef och han hade sagt att det gick bra för honom att få ledigt då, så nu så ska den stora bebisen få följa med i allafall, han har varit arg sedan vi var nere i hans rum på hans dator och fixade alla papprerna bara för att han inte skulle få följa med, man liksom bara HALLO bebis sluta tjura, jag fattar inte varför han tjurat så mycket för han ska ju fan till Miami i april men han blev säker tjurig bara för att då skulle ju Peter (min 23åriga bror) har varit en gång mer än han har i USA och det kan han ju inte tillåta att hans lillebror har varit där en gång mer än han, han beter sig verkligen som en bebis, och det är så jävla jobbigt man liksom bara ''Hallo,du är snart 27år gammal, så sluta tjura!''. Jag har bara varit där en gång medans Michael och Peter redan varit i Miami 2 gånger och jag tjurar inte, jag tjurade till och med inte 2005 då jag inte fick följa med då det var första gången för Michael och Peter, och inte ens jag tjurade då, och jag har velat åka till USA ändan sedan jag var liten och det har alltid varit en dröm och jag erkänner jag blev väldigt ledsen då 2005 men jag blev inte tjurig och vägrade prata med mamma eller pappa det gjorde Michael nu och han ska fylla 27år, han stängde in sig på sitt rum och pratade inte med någon, jag blir verkligen förbannad på honom, det blir jag, det är ju bara så löjligt att bli så jävla tjurig när han ändå ska åka i början av april och antagligen inte kommer hem igen fören till jul eller nåt tack vare att han och Peter antagligen ska jobba där. 

Fast Michael får inte ledigt fören på Lördag (alla ♥ - dag) så han och Peter tar planet på lördag i stället men jag,pappa,padde,lotta,felicia och philip åker som planerat, nu på onsdag.Yeay !!

 Och en sak till på onsdag så fyller min favorit skåderspelerska JENNIFER ANISTON 40 hela år !! Så grattis Jen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0