Hemma

hejhej, nu är jag hemma ! Det blev ingen klippning idag för jag bestämde för mig att klippa mig i Miami istället men jag följde ändå med pappa och padde in till stan för pappa skulle in till bokhandeln så jag passade på att kolla lite böcker och jag hittade en som jag verkligen fastnade för, Deluxe heter boken och handlar om en Elisabeth Holland, mer kommer jag inte skriva och det är faktiskt väldigt svårt att skriva om den också för det är så mycket som verkar hända i den, bara man läser på baksidan av den så förstår man hur mycket som igentligen händer.

Jag sitter nu i sängen och äter chips , Pringleschips blev det och sen så har jag även köpt godis men det ska jag ha med mig till Miami. Jag sitter nu och funderar på vad jag ska ha att äta men jag är inte så hungrig så jag funderar bara på att beställa en pizza med pommes på och sen så kan jag ha det som blir över till frukost i sådanafall innan vi åker, så får jag ju i allafall i mig något innan vi lämnar huset.

Nu så ska jag fortsätta att kränga i min chips och jag ska även sätta på en film , men vi ses senare ikväll.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0