Guitar Hero World Tour Complete Band Pack

Jag stuntade i att göra Cornflakes choklad i stället så satte jag mig framför tv:n i vardagsrummet och spelade lite GHWT. Padde är här och snackar med Pappa, han hjälpte även till med Michaels datorn som cp:ade sig igårkväll men nu funkar den. Jag sitter nu och lyssnar lite på musik från Taylor Swift och Jennifer Love Hewitt och det brittiska bandet V.

Jag sitter nu och funderar på om jag ska gå ut och hämta lite Champis från kylskåpet men jag vet inte om jag orkar, hehe. Jag är en väldigt lat person ibland, hehe.

Nu så ska jag gå och hämta ett glas champis iaf och sen så ska jag nog lägga mig ett tag och läsa lite, det kan faktiskt vara lite mysigt ibland att lägga sig någon timme och läsa en bra bok för sen så ska jag,pappa och antagligen peter också gå ner till Lotta och Padde med Bella som vanligt och snacka lite.


Pussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0