Gud vad trött man kan bli

Jag sitter nu och lyssnar på sången Love Story - Taylor Swift , skitbra är den!
Jag förstår inte, jag har blivit skittrött och jag känner bara för att lägga mig ner och sova just nu men om jag somnar nu så vaknar jag alltid runt tolv igen och då kan jag inte sova resten av natten sen så jag får försöka att vara vaken en stund till . Jag sitter nu inne på youtube också och kollar runt bland alla videos men hittar inget bra just nu.
Jag ska nog gå och lägga mig och kolla på en film nu för jag orkar inte sitta här mer och om jag gör det så får jag nog huvudvärk och det vill jag absolut inte ha nu efter att ha haft ont i magen nästan hela dagen så nu säger jag godnatt och så ses vi imorgon igen .

Godnatt



Taylor Swift - Love Story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0