Fredag

Halloj, kan ni fatta det jag är redan uppe,inte ens jag kan fatta det och jag vaknade faktiskt ganska pigg idag vilket är ett plus, nu på morgonen har jag inte hunnit göra så mycket föutom att jag varit och duschat och så, jag har inte ätit frukost eller nåt jag har bara duschat. Jag sitter nu och väntar på att pappa ska komma hem, han är hos farfar just nu och hjälper honom med några papper men i allafall , pappa lovade att han skulle köra inom Elgiganten på hemvägen och köpa min älskade CSI:NY säsong 2 för 299kr, så jag sitter bara här och väntar och väntar...

Igår så gick jag,pappa och peter ner till Lotta och Padde med Bella som vanligt och pratade lite om resan, och sådant, vi alla funderar nämligen på att åka på kryssning när vi ändå är i USA också och båten går runt om i Karibien som den gick förra gången jag åkte den. Felicia och jag får vår egen svit i sådanafall vilket är härligt, för då slipper man alla jobbiga föräldrar, hehe.

Sen funderade vi även på om vi skulle hyra en bil i Miami och köra till Orlando och hyra ett hus där som vi också gjorde förra gången vi var i USA och när vi är i Orlando så ska vi i sådanafall gå på Universal Studios, vi fick välja mellan Universal eller Disney world men jag vill hellre till Universal igen. Husen som man kan hyra där är hur stora och fina som helst och insidan ska vi ju bara inte tala om, det är skit stort och man får egen pool och jacussi (eller hur det stavas) och sen så får man bubbelbad inne också och sen så är sovrummen skitstora, förra gången vi hyrde ett hus där så fick jag det minsta rummet, men nu så ska jag fan ha det största sovrummet som hör till den stora toan, som verkligen är skitstor.

Nu så ska jag gå och ta mig något att äta för min mage skriker verkligen efter mat just nu, men vi ses senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0