Fredag

Halloj bloggen ! Jag ligger fortfarande i sängen för jag har världens huvudvärk just nu och det känns som om mitt huvud kommer explodera när som helst. Jag kollar på vänner just nu men jag lyssnar även på musik och planerna idag är inte många men senare idag så ska jag,mamma,peter,lotta och felicia gå på bio och vi ska se Rosa Pantern 2, fan vad kul, den första är så jäkla rolig så då får vi hoppas på att denna är lika rolig som den första.

Jag ska snart gå upp ur sängen och fixa till håret för det ser ut som ett fågelbo just nu och sen så måste jag ta på mig, jag sitter bara i morgonrocken just nu, men den är så mysig så det är knappt så jag vill ta av den, haha !

Nu så ska jag fortsätta att lyssna på musik och kolla på vänner men jag kommer in senare igen när jag har något vettigt att skriva om kanske.


Vi Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0