faan nu är jag så jävla förbannad

Fyfan vad jag är arg nu, pappa kom precis hem och sa att flygbolaget ringde, dem lovade ju att vi skulle få åka inatt men nu hade dem självklart gjort något fel så nu får vi inte åka idag heller , jag är så jävla förbannad nu att det inte ens går att beskriva. Dem lovade att vi skulle få åka idag, nu är det ju knappt någon ide att ens åka för nu lovade dem att vi skulle få åka på söndag men jag kan sätta hur mycket som helst att dem säkert ringer då igen och säger att vi inte får åka då heller, det är knappt någon ide att åka nu för om vi åkt i onsdags som vi skulle så hade vi haft 18dagar där men nu helt plötsligt så får vi typ bara 13 hela dagar där om vi åker på söndag men jag har den vanliga oturen så resan skjuts väl upp ännu mer , just nu kan jag inte säga att jag är förvånad över något, men jag är så jävla förbannad och ledsen, jag vägrar att sätta mig på ett plan som tar 16 timmar om jag bara får vara där i typ en vecka, då stannar jag fan hellre hemma.

Jag är så jäkla besviken just nu och jag känner bara för att gråta, detta är inte rättvist !
Jag har all rätt i världen just nu över att vara ledsen och arg, varje gång jag är glad över något så slutar det alltid i katastrof, tro det eller ej men det gör det, förra gången vi var i Miami tex. så fick vi åka hem en vecka tidigare bara för att vi alla typ blev sjuka och sen nu i somras när vi var i Frankrike så fick vi åka hem efter bara två dagar för Bella hade blivit biten av en hund och nu så händer det igen, varför händer alltid saker när jag känner mig glad för en gångs skull, varenda gång jag känner mig glad (vilket igentligen inte händer ofta) så slutar det alltid så här så att jag blir ledsen och olycklig igen. Jag vill bara känna lyckan inom mig igen men det gör jag inte och det har jag inte gjort på över två år nu,

Jag vill ha tillbaka glädjen att leva men om det fortsätter så här så lär det aldrig hända. Jag är alldeles blind från alla tårar som strömmar ner för mina kinder just nu och jag känner mig väldigt ledsen just nu, och jag känner bara för att lägga mig och önska att allt detta bara varit en stor jäkla olycklig dröm som jag kommer vakna upp ur när som helst.

Jag säger godnatt för mig nu för jag orkar inte sitta här mer när jag är så jäkla ledsen för då gör jag säkert något dumt och det vill jag inte göra.

Godnatt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0