Drömmer och äter godis

Jag och pappa har nästan precis kommit hem från ICA, och när vi ändå var där så passade jag på att köpa lite godis Så jag sitter här och kränger i mig godis och päron juice just nu och det är så mumsigt gott. Jag sitter bara här och tänker på att snart så ligger jag på en strand och solen steker mot min kropp, och jag kan bada och sola och bli brun och fin.

18 hela dagar i Miami med sol och bad och massvis med shopping, här ska minsann shoppas både skor och kläder men framför allt så ska det shoppas massvis med underbara skor. Gud vad jag läängtar nu alltså, jag håller på att bli galen känns det som. Jag fattar inte varför jag alltid blir så galen när jag ska åka på semster i allafall på semster till ett land jag verkligen verkligen vill till. Jag blir helt galen alltså och sen så får jag alltid så ont i magen tack vare att jag blir så glad och nervös på samma gång. Jag älskar och flyga, men att sitta på ett plan i 15 timmar gör mig faktiskt väldigt nervös. Förra gånger vi flög till USA så var jag så nervös att jag varken åt eller drack på flyget och ungefär en halvtimme innan vi skulle mellanlanda i New York (efter 9 timmar i luften typ) så blev jag skitdålig, jag spydde, eller det kan man nog inte ens kalla det för det kom bara vatten ut ur mig typ, men i allafall och jag hade så jäkla ont i magen att jag knappt kunde stå på benen och då var Maria snäll nog att ge mig en Åksjuketablett (jag blir inte åksjuk men jag mådde så dåligt och inget annat hjälpte så därför gav hon mig en åksjuketablett i stället) och den hjälpte dem resterande timmarna tills vi var framme i Miami och då på flyplatsen så slutade tabletten värka så att jag fick sätta mig på golvet inne på flygplatsen med en plastpåse på golvet och självklart så blev våra bagage försenade så vi fick säkert vara på flygplatsen i typ 2 timmar extra och tänk då jag som mådde så jäkla dåligt, det var verkligen hemskt och plus att det var så jäkla varmt då också, så detta året nu så ska jag minsann äta rejält med mat innan vi åker tack vare att jag äter inte Flygplansmaten för jag kan inte äta kyckling eller något sådant och med dem flygen brukar det alltid vara något med kyckling så en rejäl frukost och lunch får jag äta innan vi åker hemifrån den 11:e. för jag vägrar att må lika dåligt som då.

Jag sitter nu och kollar igenom alla foton från 2006 när vi var i USA och i Karibien och jag läängtar verkligen så jäkla mycket tillbax, jag tror verkligen ingen har förstått hur mycket jag verkligen väntat på det här, och nu händer det äntligen.

Jo en sak till, visste ni att barn under 15år inte får vara ute själva i Miami efter klockan 21.00 på kvällen, så jag är det ända barnen på resan som får det fram tills den 14:e (alla hjärtans-dag) därför att då fyller Philip 15år så då får han också vara ute så länge som möjligt, vilket jag är rädd för att han kommer utnyttja nu när vi är iväg, Philip kan vara en väldigt stor bråkstake men jag hoppas att denna resan lär honom lite hut, så att han fattar att han kan inte göra vad fan han vill. men men, nu så ska jag drömma vidare, men vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0