CSI:NY

Klockan är 21.10 just nu vilket menas med att det är CSI:NY - time!!!! CSI:NY (den senaste säsongen) säsong 5 går just nu på kanal5 och Eddie Cahill är nog anledning till att jag faktiskt började kolla på CSI:NY, jag har följt CSI:Miami ändan sedan det började 2002, men en dag när jag hade skit tråkigt så gick CSI:NY på tv så jag började kolla på det och jag gillade det, så CSI:NY och CSI:Miami är två serier jag absolut inte får missa när det går på tv, fast jag tror fortfarande att anledningen till att jag började kolla på CSI:NY är för att Eddie Cahill som spelar Don Flack i CSI:NY var med i min favorit serie VÄNNER (of course) där han spelade Tag Jones , Rachels Assistent. 

Jag sitter även och kollar på ''Privileged'' här på datorn när det är paus på tv:n . Privileged är en serie som inte kommit ut här i Sverige än men den handlar om Megan som får ett jobb så privatlärare för två bortskämda tonåringar, den är lite som Askungen och styvsystrarna, Megan är Askungen (den snälla) och tonåringarna är styvsystrarna (elaka), men bra är serien i allafall, det är allt som räknas. 

Nu så ska jag gå och ta mig ett glas Cola och kolla på CSI:NY.


Kommer in senare ...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0