two and a half men

Heej, jag sitter just nu och har ett sorts Two And A Half Men Maraton, ska snart gå ut i köket och hämta ett glas julmust och värma en bulle. Det är kolsvart ute just nu, man ser inte ens när människorna går förbi så mörkt det är ute, det ända som syns är ljuset från allas fönster från deras julstjärnor och ljusstakar, mysigt!

Min mage spökar nu igen, det gör inte ont i den men jag känner mig konstig helt enkelt så ska gå ut och hämta en tablett och se om det lugnar ner min mage lite grann.

Jag är helt tom i huvudet just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så det är väl bäst att jag går tillbax till Two And A Half Men, ha det bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0