Tråkigt,Tråkigt och ännu mera Tråkigt

Detta är den tråkigaste dagen någonsin alltså, det känns som om jag har varit vaken i 3 dygn bara för att tiden har gått så jäkla långsamt idag och dagen är inte ens slut än. Varför finns det aldrig något att göra här i oskarström? Dem borde skaffa ett köpcentrum som man kan spendera den tråkiga tiden på här, men detta är tråkiga oskarström och inget nytt händer här, så varför skulle det göra det nu.

Hela dagen idag har jag kollat på Two and a Half Men men inte ens det gör att tiden går fortare , det har bara gått långsammare. Såna här dagar hatar jag!!
Mamma kom precis innanför dörren så ska fråga om hon vill kolla på någon film eller spela något spel eller nåt.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag som tänkte köpa en Queen-skiva till dig i julklapp! -.-

2009-12-11 @ 17:26:44
URL: http://missjean.blogg.se/
Postat av: Sabina

SV: Haha, jag hittar nog på något ska du se ;) Vi måste ses snart <3

2009-12-11 @ 21:37:39
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0