Tråkdag

Tråkdag är precis vad det är. Jag har ingenting att göra och ingen är hemma heller, Mamma jobbar,pappa är någon annanstans, Michael och Peter är i Stockholm så det är endast jag hemma och jag har inget roligt alls att göra. Halmstad är tråkigt på vintern, jag vill tillbax till Miami så mycket nu att jag till och med varit inne på massa hemsidor för att se hur mycket det kostar att flyga över nu. Jag är desperat!! Jag vill ha sol och värme och jag saknar alla människor där, Rosa, George och alla andra som finns där nere.

Jag ska fortsätta kolla på Two And A Half Men nu och försöka glömma värme och sol även hur svårt det än är att inte sakna Miami så är jag snart därnere igen och jag ska ha The Time of My Life och det blir bara ännu bättre om Sabbe också får följa med, så kuuuul!!

Dags för mig att kila...Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0