temperaturen är -5

Som rupriken lyder så är det svinkallt ute, fyfan alltså och det har blåst skit mycket också och nu snöar det igen.
Jag har redan gjort min långrunda med Bella idag så nu är det mammas tur så jag säger bara, blås inte bort! haha!
Jag kollar på CSI:Las Vegas just nu men ska snart stänga av datorn, känner att jag behöver en paus så att jag inte får ont i huvudet bara för att jag suttit här för länge.

Ska hämta en flaska julmust, julmust i glasflaska smakar godare än julmust i plastflaska, undra vad det beror på, är det någon som vet?

Nu så ska jag kolla klart på CSI:Las Vegas och sen är det att gå till mamma och kolla på tv:n i stället. Ha en fortsatt bra kväll så ses vi imorgon igen!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0