Snart dags för Kvällspromenad

Om 10 minuter så ska jag och pappa ta med Bella på en kvällspromenad, är man en hund och dricker mycket vatten (vilket hon gör) så får man släpa sig ut varken man vill eller inte för att låta henne göra sitt och få springa av sig för annars så väcker hon en mitt i natten för att hon är på lekhumör,haha! 

Det blir att kolla klart på detta avsnittet av CSI:Las Vegas sen så är det dags att släpa sig ut ur mitt rum och ta på sig mössa,halsduk och massa annat tjockt så att man inte fryser ihjäl, det börjar bli väldigt kallt nu och tänk att det bara är 10 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!!  

Det första på min önskelista är helt klart en ny mobil, och jag har hittat den perfekta för mig och den går på 5600kr nånting, så nu hoppas jag att snälla tomten ge mig den,haha! (men jag kan tänka mig att det inte blir i julklapp jag får den, det är nog med realistiskt att jag får den tills vi åker till Miami)

Dags att ta på sig ett par varmare byxor och sen är det promenaddax...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0