Nu blir det Pizza

Pappa och Peter har precis åkt ner till pizzerian för att hämta alla miljoner pizzor, jag och Peter kommer dela på en familjepizza med kebab och pommes på,tomater och massa annat gott, pappa skulle prova någon Mozzarella pizza med massa konstiga saker på och mamma tog klassikern Hawaii,haha! Michael är ej hemma så han får äta pizza någon annan dag. Fyfan vad det va längesedan jag beställde pizza, jag har alltid köpt färdigt för att kunna ha som frukost och sånt men nu så har vi beställt för en gångs skull!! ´

Dags för mig att gå för vilken minut som helst så är det dags för mat, Pizzerian ligger nämligen bara några få minuter ifrån oss, skitbra!!
Ses senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0