Musse Piggs: En Julsaga

Den sitter jag i sängen och kollar på just nu, tycker den är så himla mysig den filmen. Ska gå ut och hämta lite glögg och pepparkakor i köket och försöka få upp julstämningen igen. Det är så himla mysigt när man kollar ut ur fönstret nu när alla har satt upp sina ljusstakar (eller heter det julstakar, tycker nästa julstakar passar bättre) och julstjärnor och när det är kolsvart ute och det ända som man ser är ljusen från ljusstakarna och julstjärnorna, har jag nämt att jag älskar denna tiden på året ♥

Det är faktiskt nästan så att jag funderar på att ta på Bella kopplet och faktiskt gå en runda själv med henne, vilket aldrig annars händer vid denna tiden på året tack vare att det är så kallt ute, men det ser så himla mysigt ut ute nu när det ända som lyser upp marken är ljuset från allas fönster.

Dags för mig att hämta lite glögg innan den kallnar, men vi ses kanske en gång lite senare idag. och kan ni tänka er att snart är det söndag igen, vilket menas att ANDRA ADVENT är här, tiden flyger förbi...
Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Svara på mitt mejl tack! >< haha

2009-12-03 @ 22:07:29
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0