Lucia

Godmorgon alla glada barn! Idag är det inte bara Lucia och 13 December det är även söndag och TREDJE ADVENT!!
När första advent har gått så flyger tiden bara iväg, är det någon som håller med?

Idag så ska jag i allafall in till stan för att möta upp Elin vid h&m vid 14.10 men innan dess så ska jag duscha, äta och göra allt i min makt för att försöka få ner svullnaden runt en finne jag har fått vid näsan, min hy går verkligen inte ihop med vinter och kallt för jag blir så jäkla torr på vintern i ansiktet att det lätt uppstår finnar så denna tiden på året måste jag ta hand om min hy extra mycket vilket är rätt jobbigt ibland.

Nej nu är det först dags för mat och sen ska jag kila ner till duschen... Ses senare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0