lång promenad och julsaker

Har precis kommit hem från en lång promenad med Bella och Pappa och det va nödvändigt kan jag säga. Fan vad härligt det va att få lite luft och speciellt nu när det är kallt ute så va det extra skönt, nu kan jag tänka igen för nu har jag fått ny energi och jag känner mig betydligt piggare, härligt!

Ska gå ut i köket och hämta lite dricka och sen ska jag kolla klart på detta avsnittet av CSI:Las Vegas och sen blir det nog att plocka väck lite här i mitt rum på alla hyllor och så blir det att damma och efter det så ska jag upp på vinden och hämta ner julsakerna, alla prydnadssaker som tomtar och sånt, ska bli härligt att få upp allt så nu väntar jag bara på granen,haha!!

Sedan jag va liten så har jag alltid haft en egen julgran i mitt rum, en stor och riktig julgran också, det är så många som har plastgranar nu tycker jag, vet inte riktigt varför men själv så väljer vi alltid riktigt julgranar så man verkligen få den där julgranslukten som är underbar, jag älskar lukten av barr ♥

Dags att hämta lite dricka, börjar bli jätte törstig!
Ses! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0