Kvällskäk

Nu är jag hemma igen och som sagt det blev en långpromenad och nu så ska jag käka lite kvällskäk, ska nog göra mina sista två majskolvar med salt och Bregott smör, väldigt gott men vet inte om jag orkar klabba ner mig nu med massa smör,haha!

Jag börjar bli skittrött just nu och det är väl för att jag har fått väldigt mycket luft idag vilket jag inte brukar få annars med tanke på att jag för det mesta sitter inne på mitt rum den här årstiden men först nu så blir det lite käk och sen så ska jag krypa ner i sängen och läsa en stund.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej!



Bli medlem på gratismode, där kan du samla poäng som du sedan kan byta mot presentkort GRATIS. Perfekt nu när det är dags för julshopping

Bli medlem här http://www.gratismode.se/?c=4924



Nu pågår det även en tävling fram till jul där du vinner 300 poäng om du värvar mest! passa på!



Om du inte är intresserad radera detta meddelande.

God jul!

2009-12-15 @ 10:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0