Kebab for dinner!

Som rupriken så blir det Kebab till kvällsmat idag, mumsigt värre och den vääldigt goda milda såsen på är dubbelt så mumsigare!
Jag har precis varit ute i snön (som fortfarande håller på att falla ner från himlen,haha) med Bella och gått en kortare runda idag, hon älskar snö men hon vill oftast in fortare ändå. Jag sitter och kollar på Cold Case nu igen, tänkte att det va bäst med lite variation, jag har ju kollat på CSI:Las Vegas i flera dagar nu så lite variation får jag minsann ha så idag har det varit Cold Case maraton men i morgon är det dags för CSI:Las Vegas igen.

Ska gå tillbax till mitt Cold Case tittande nu, see ya later! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0