Home Sweet Home

Nu är man hemma, har varit hemma typ 2 timmar. Internet funkade inte i morse så därför har jag inte kunnat blogga fören nu och pengarna på mobilen är nästa slut men ett mobilinlägg blev det i allafall idag.

Jag har i allafall varit inne i stan med Anette och köpt lite julklappar, julklapparna till Sabbe och Sandra är nu klara och sen köpte jag även en julklapp till mig själv när jag va inne på skivlagret för att leta upp en skiva som jag vill ha i julklapp så då passade jag på att kolla bland Queenskivorna och hittade en Greatest skiva med dem allra bästa låtarna så då köpte jag den så nu lyssnar jag på Queen.

Jag ska snart gå ut och hämta lite cornflakes, är lite hungrig och sen är det ''titta tv'' dags.
Nej nu så ska jag hämta cornflakes och kolla tv. såå see ya!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0