Hemma och super trött

Nu är man hemma från teatern och det va skitroligt,haha!! orkar inte riktigt berätta just nu för jag är så himla trött. Vad har hänt? Jag brukar aldrig vara trött vid denna tiden men en eller två gånger om året händer det allt. Jag ska gå och byta om till min pyamas nu och sen ska jag sätta in en film i dvd:n och tända lite ljus och gotta mig med lite godis och annat gottis till det.

Imorgon så vet jag inte alls vad jag ska göra men jag känner faktiskt för att åka in till stan en vända och gå runt och kanske börja köpa dem första julklapparna men om jag inte orkar det imorgon så blir det antingen på Torsdag eller Fredag.

Okej, nu är jag supertrött så ska gå och hoppa i min pyamas och gå ut i köket och göra lite dipp till mina chips och hämta ett glas julmust och sen är det dags för säng och film, men vi ses väl imorgon igen då... ha det bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Imorgon är det fina priser som står på spel =)



Kramar Jaqueline



2009-12-08 @ 00:54:24
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0