Aladdin


Är det bara jag som älskar Disney Klassikerna?

Jag ligger i sängen och försöker koncentrera mig på filmen men det är svårt när man mår som jag gör. Jag kollar i allafall på Aladdin, har precis satt in den efter att precis ha kollat på Aristocats (en av mina favoriter efter Oliver och Gänget ♥) och efter Aladdin är det Snövit, har väldigt många Disney Klassiker så tänkte ha ett maraton av alla filmerna... Ska försöka gå ut och hämta lite dricka men mina ben bär mig knappt längre nu men jag måste röra på mig och sen ska jag nog gå ut och ställa mig ute en stund med bara t-shirt för jag är så varm just nu och det ända sättet att kyla av mig på just nu är att gå ut en stund... UTAN JACKA!

Ni får ha en bra dag, bättre än mig, jag som skulle varit med Sabbe idag, fan fan fan!! Men mår man inte bra så gör man inte och det går tyvärr inte att göra något åt. Men när jag har bestämt något med någon och om jag blir sjuk eller nåt sen så har jag svårt för att säga det bara för att jag inte vill att någon ska bli ledsen.

Men dags att vända blicket till Aladdin igen. Ha det bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Disneeey =)<3 Alltså jag förstår, klart du inte ska komma om du mår dåligt. Krya <3

2009-12-05 @ 15:52:59
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0