091217

Hej hur mår ni idag? Själv så mår jag bra förutom att jag har ont i min hals, det känns som om en nål sitter fast i halsen på mig. Jag vaknade upp till ett riktigt Winter Wonderland idag. Det är typ -5 grader här och mycket mer snö än det va igår, en dag närmare julafton så nu hoppas jag att den ligger kvar. Vi får hålla tummarna!!

Idag blir det att städa och byta lampor i min ljusstake för Bella välte ner den igår så två lampor gick sönder, precis som förra året bara att förra året gick hela ljusstaken sönder. Idag så blir det även att fortsätta ha mitt CSI:Las Vegas Maraton.

Jaja dags för lite käk, ha en bra dag!! KRAM

Kommentarer
Postat av: Sabina

SV: Råkade trycka på "återkalla publicering" på din kommentar, vet inte vad som händer då, men bara så du vet att det inte var meningen >< Ja det är klart =) och ja, jag kommer jättegärna på nyår, det sa vi ju =)<3

2009-12-17 @ 21:42:18
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0