091216

Godmorgon! Jag har precis hällt i mig ett glas mjölkoboy och ätit upp min frukost. Vet ni vad...? Det har snöat som bara den här inatt, det är fullt med snö överallt, allting är vitt här ♥ Så kanske blir det en vit jul i allafall :)
Idag så ska resten av jusakerna upp, tomtar och allt, skulle igentligen gjort det för flera dagar sedan men har inte orkat städa så det har inte blivit att jag har satt upp tomtar och sånt heller då, men nu ska det upp!!

Hur mår ni idag?! Själv så har man lite ont i magen men det beror nog bara på att jag har varit hungrig och att jag precis ätit bara så det går väl bort snart och då blir det att kila ner till duschen och tvätta mitt äckligt smutsiga hår, ibland hatar jag att vara gyllenblond för det syns fan betydligt mer hur fett det är än det gör på mörkt eller på ljusblondt hår.

Ska kolla klart på NCIS och sen så blir det duschen... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0