091214

Måndag och ny vecka, och inte bara ny vecka...Vårt hotell i Miami har idag varit ÖPPET i en vecka, det öppnades förra måndagen så nu är vi officiellt öppna!! Och inte nog med det, men Katarina ringde igår (Katarina är gift med pappas amerikanska bästa vän Tom) och berättade att alla rum är nästan fyllda, kan ni fatta det, nästan alla rum är uppbokade och hotellet har bara varit öppet i en vecka. Katarina tar hand om hotellet nu när vi inte är där över och kan hålla koll på allt men nu i Januari eller Februari så blir det att vi flyger över och kollar på det, hotellet är ju inte omgjort än men det får vi ta itu med senare när vi är där och när pappa får börja arbeta igen.

Just nu så går vårt hotell genom Dorchester Hotel (vilket är hotellet vi alltid bott på när vi är där nere) så när man ska boka så får man ringa till Dorchester och boka, tänkte bara säga det,haha!!


Jag har inte ätit mer än en bulle än sålänge så jag ska gå ut och hämta mig lite cornflakes och sen blir det att börja pynta lite i mitt rum, jag menar tredje advent har ju passerat så lite tomtar och sånt vill jag allt ha upp nu,haha!! Och visst ja... Det har snöat här och det ligger kvar på marken, yeah!! Äntligen! Det är ju inte mycket snö men det är ett tunt lager i allafall på marken, jag nöjer mig med det just nu...
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0