091212

Godmorgon! och imorgon är det Lucia kan ni fatta hur snabbt tiden bara rusar iväg efter att första advent har passerat. Jag vaknade iaf upp med världens huvudvärk idag och jag tror det beror på hur glad jag blev igår när Erik vann IDOL 2009!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Detta är första gången som jag faktiskt riktigt längtar tills en idols album kommer ut, för fy fan va bra han är asså.

Men men jag har inte ätit frukost än så det blir att göra det och planerna för imorgon är att träffa Elin men jag ska försöka och se om vi kanske inte kan gå och se när Erik,Calle och Tove kommer hit i morgon, synd att inte resten av idolerna också kom hit för mamma hon gillar ju Eddie, haha!!

Dags för frukost... Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur vet du att just de tre kommer till Eurostop? :)

2009-12-12 @ 17:48:20
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0