091209

Godmorgon på er!

Jag är superduper trött men när mamma sa att hon gjorde bullar och det fanns bulldeg kvar så klev jag med snabba steg upp ur sängen och gick ut i köket och åt upp den, bulldeg är namns namns.
Idag ska jag bara ta det lugnt, känner att min mage är väl inte prima skinka idag heller så det blir väl att kolla på någon film eller varför inte sätta sig framför öppnaspisen med en bra bok, hmm... det får jag allt fundera på.

Nu så ska jag sätta på det senaste avsnittet av 90210 i allafall och sen blir det väl någon film... Jag behöver lite nya filmer känner jag, har ju sett alla filmer jag har miljoner gånger typ och ändå så har jag rätt många dvd filmer. Men men dags för mig att smita iväg en stund men vi ses lite senare idag, antagligen framemot eftermiddagen... Ha det bra allihopa!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0