091206

Hej alla glada barn! Nu är även jag uppe ur sängen. Mormor och Morfar är här på besök och dem lämnade även av mormors goda köttbullar med sås, mormor gör dem bästa köttbullarna och det kan jag bevisa,haha!! Jag minns när jag gick i lågstadiet och varje dag när det va mat som inte jag kunde äta så hade jag alltid med mig skit mycket köttbullar och vet ni vad som hände varje gång jag hade med mig dem... Sandra vet du vad jag pratar om?? haha! Jo det va så att alla andra runt bordet, speciellt du och jag Sandra åt upp dem,haha!! Alla tyckte att köttbullarna va så goda så vi vid vårt bord delade alltid på dem,haha!!

Nu så ska jag gå ut och hämta min mat, potatis med köttbullar och sås, mums!! Ni får ha det så bra!
Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHAHAH JUST DET !!!! det kommer jag ihåååg xD HAHAHHH Vilka minnen <3 underbara minnen med dig <3

2009-12-06 @ 17:01:10
URL: http://zandratoncic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0