091205

Lördag och jag ska hem tilll Sabbe idag men det är bara ett problem och det är att jag mår inte alls bra idag, jag har fruktansvärt ont i magen och jag svettas som en gris och jag tror att jag är på väg att få feber eller nåt igen men jag ska ge det någon timme och se om det går bort annars får jag nog ringa Sabbe och fråga om vi kan hitta på något nästa vecka eller nåt i stället för jag orkar inte göra något om jag fortsätter att må så här och det kanske inte är bäst att smitta ner Sabina om jag nu är påväg att bli sjuk igen.

Mamma kom precis in med en flaska isvatten så nu ska det drickas och jag ska även krypa ner i sängen och ta av mig denna fruktansvärt tjocka tröja och ta på mig ett linne i stället för jag blir ju bara varmare av att ha en tjocktröja på mig, så nu ska det drickas och vilas här hemma i sjukstugan och jag hoppas att jag blir bättre...
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på några avsnitt av VÄNNER. Ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0