091204

Fredag igen!!!! Och Sabbe om du ser detta så går det bra att sova över imorgon :)

Jag sitter nu och kollar på Spanska Flugan, en gammal teater föreställning med Lasse Berghagen (?) och han är skit rolig,haha!! Sitter bara här och väntar på att pannan ska bli varm så att jag kan gå ner och duscha i varmvatten istället för i kallt. Mitt hår är skit äckligt just nu, har inte tvättat det på jätte länge känns det som, men jag försöker att inte tvätta det mer än 2 gånger i veckan. Nu så ska jag sätta på senaste avsnittet av CSI:NY och sen ropar duschen...

Vi ses senare i eftermiddag!! Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

åhhh kommer ihåg när vi satt och kolla på den jag vet inte hur många gånger xD Miss you <3 men nu e jag hemma snart PUSS <3

2009-12-04 @ 13:11:19
URL: http://zandratoncic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0