091203

3 December och frosten höll bara i sig till igår för nu är det borta igen och den tog den lilla julstämningen med sig, fan!!

Idag så ska jag bara ta det lugnt för jag har skit ont i mitt huvud och i min haka för jag har typ fått ett exem mitt på hakan och det gör svinont. Mamma kom precis in med en kopp té till mig, har blivit jätte förskyld så det blir att dricka mycket té och sånt nu i några dagar. Jag funderar på att lägga mig i sängen och kolla på någon julfilm som typ ensam hemma som gick på tv för någon dag sedan eller något med kalle anke kanske. hmm...

Jag ska nog gå ut i köket och hämta en lussebulle och sen blir det att titta på någon film... Vad ska ni hitta på idag då? KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0