091201

Första December, ja idag är det ny månad och den sista på år 2009, ska bli kul när 2010 är här, nya tag och lite planeringar faktiskt, vi åker över till Miami någon gång antingen vid jul nu eller efter året och då är det dags att börja jobba lite med hotellet, det ska målas, läggas nya golv och sen blir det väl en sväng förbi IKEA för att köpa massa grejer till hotellet, fyfan vad dyrt,haha! Vi skulle igentligen börjat med detta för länge sedan men först så blev det uppskjutet en gång och sen när vi väl skulle åka igen så blev pappa sjuk och fick ligga på sjukhus och inte flyga på över 1 Månad eller köra bil på TRE HELA MÅNADER, och han måste kunna köra bil när vi är där nere även om Michael nu får köra där nere också så har ju ändå pappa lättare att hitta med tanke på att han varit där över 30 gånger. Men det är bara att tänka positivt...

I allafall, jag ska snart gå ut i köket och hämta lite mat, även om jag för en gångs skull inte känner mig hungrig alls, den där nattmackan i natt gjorde alltså super för min mage, men något måste jag ha ändå. Rihannas nya album spelas genom youtube här på min datorn nu och jag älskar varje sekund av det, älskar detta albumet.

Dags att kila...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0