Vad är det med mig idag?

Precis som rupriken lyder, så fattar jag inte vad det är med mig idag, haha! Jag kan inte sluta äta känns det som, jag har ätit väldigt mycket idag vilket jag inte alls brukar men idag har jag helt enkelt varit hungrig hela tiden, kan detta bero på att min kropp helt enkelt visar nu att jag måste äta rejält varje dag? Jag är naturligt smal och jag har så jäkla svårt att gå upp i vikt vilket jag jätte gärna vill göra för jag väger inte mycket, jag väger inte som jag ska göra men som tur är så syns det inte på mig, för vissa som väger som jag syns det på, man ser revbenen och massa sånt men det gör man inte på mig, weird! men i allafall, jag har skit svårt att gå upp i vikt, och nu snackar jag verkligen skit svårt, jag är typ beroende av socker,haha! jag älskar läsk och godis och massa annat gott men det syns verkligen inte på mig, jag äter väldigt mycket skräpmat men även om jag äter det skit ofta så går jag inte ens upp 1 kilo och jag lägger inte på mig något extra fett heller, de är som om fettet och sockret i maten bara går rakt igenom mig, vilket inte är bra i mitt fall tack vare att varje gång jag är sjuk så slutar jag att äta helt, jag kan inte äta, jag tappar matlusten helt och hållet och om det så bara är en vecka jag är sjuk så har jag gått ner säkert 1 kilo, jag har skit svårt att gå upp men jag har skit lätt för att gå ner i vikt.

Är det någon annan än jag som också har detta problemet?
Eller kanske har haft promblem med det så snälla skriv och berätta hur ni gjorde för jag blir snart galen här.
Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0