Tyra Banks maraton

Jag är ett stort fan av Tyra Banks show så idag har jag haft som ett maraton av det, jag har kollat på det genom internet och även om jag älskar hennes show så hatar jag den även ibland när vissa människor är med, jag kollade precis på ett avsnitt där det var en pappa som hade pressat sin egen dotter till att sälja sex, och inte nog med det men denna dottern är bara 19år gammal, hur fan som förälder kan man göra något sådant, och det sjuka med det hela va att han var den personen som sminkade henne, fixade till henne och VAXADE henne, usch säger jag bara, jag var så jävla nära på att kräkas när Tyra berättade det, fyfan vad äckligt, han är en sådan person som amerikanerna kallar PIMP!!!!! Och i intervjun med honom och dottern så skyllde han ifrån sig och sa att det var hans dotter som ville sälja sig medans hon satt jämte honom och storgrät tack vare att hon bara ville komma bort ifrån honom, och även om det var hennes val, vem som förälder är så himla dum i huvudet och då hjälper sin dotter att göra detta, vem fan går med på något sådant och sen helt plötsligt så visar det sig att hans dotter inte är den ända som han HJÄLPT . Jag bara säger det sick sick sick!! Tänk att det faktiskt finns så många sjuka personer där ute som gör något sådant här, när jag såg denna dottern berätta om hur hon hatade sin pappa för att ha pressat henne in till detta när hon inte velat det och gjort det även när han visste att hon hade en pojkvän, en pojkvän som gjort allt för att hon inte ska göra detta, jag kände verkligen för att börja gråta! Denna tjejen har varit med om så jävla mycket men att komma tillbaka till Tyra några månader (eller 1år, minns ej) senare och möta sin pappa igen (som hon inte pratat med sedan dem var i programmet första gången) och se att han håller på och göra samma sak just nu med andra tjejer. Jag blev så jäkla förbannad av att se detta avsnitt att jag verkligen kände att jag ville vara där i programmet och bara gå rakt fram till denna jävla mannen och köra hans huvud genom väggen, jag fattar inte! Hur fan kan man göra något sådant här, och hans egen dotter dessutom, hur sjukt är inte det.

Men det bästa med avsnittet va att hon berättade att hon inte gjorde det längre, hon har kommit väck från det och hon är nu lyckligt gift med sin pojkvän, gud jag tror jag dog när jag såg hennes pappas ansikte alltså, jag kände verkligen bara för att skratta åt honom och säga ''DU FÖRLORADE!''

Tänk att det verkligen finns så många hemska personer där ute som skulle göra något sådant här, det är hemskt. Tänk vad lugnt det skulle varit om det inte fanns människor som dem och tänk vad tryggt det skulle varit, man skulle inte behöva oroa sig eller något, tänk sicken härlig känsla det skulle varit och känna sig så trygg, men tyvärr så är det inte så i det verkliga livet, det finns människor där ute som gör sånt här och jag drömmer verkligen om att det här ska stoppas och att vi ska kunna känna oss trygga, någon gång kanske det blir så, vem vet?

Nu så ska jag fortsätta kolla på Tyra men vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0