Torsdag


Good Morning!

Tänkte börja dagen med en låt som passar bra nu tycker jag, den heter ju Good Morning,haha och den är ifrån filmen ''Singing In The Rain!''

Vädret idag är helt otroligt varmt men självklart så säger dem på vädret att i morgon går det tillbax till mulet, WTF!!
Jag ska i allafall FÖRSÖKA att hitta på något kul idag ute annars så får jag väl helt enkelt fortsätta på mitt Supernatural-maraton, jag är på Säsong 2 Avsnitt 4 så jag börjar komma igång på riktigt nu,haha! Jag sitter nu med lite frukost och ska snart börja äta (måste ju skriva klart här först) och sen så blir det väl Supernatural tittande, ska äta nu, min mage säger ''Maaaaaaaat!''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0