Torsdag

Godmorgon bloggen! Jag vaknade för drygt 2½ timmar sedan och då gick jag även upp och började fixa till mig lite så frukosten har helt enkelt fått vänta,haha! Idag blir en rolig dag det känner jag på mig för Sabina kommer nämligen hit inom 1 timme och vi ska ha vårt efterlängtade Sex and the City-Maraton och sen så blir det väl något gott beställt från Alexandras pizzeria ikväll och sen så ska vi kränga i oss massa annat gott också som vi alltid brukar göra,haha! och sen blir det väl massa blixtrande från min kamera också och sen blir det väl massa konstiga videos gjorda också, haha!

Jag minns när vi var yngre när vi sovde över, Pappa och Mamma var alltid rädda när jag och Sabina skulle sova över för vi låg långt in på nätterna och skrattade som galningar så mamma och pappa fick ju ingen sömn alls,haha! Dem brukade säkert komma in och säga till oss typ 8 gånger innan vi faktiskt försökte vara lite tysta, men det brukade inte funka ändå,haha! När man väl börjar skratta så är det svårt att sluta.

I allafall sminket är på och nu är det dags för lite mat i min kurrande mage men vi ses imorgon för jag tror faktiskt inte jag hinner blogga idag när Sabbe väl är här men ska försöka komma med ett till inlägg ikväll, men tills dess. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0