Tisdag

Varför kan det aldrig sluta att regna? jag blir så himla deprimerad när det regnar, jag blir helt enkelt på skit dåligt humör och det tar väldigt mycket för att jag ska bli glad igen. Det allra sista avsnittet av Sex and the City går nu, då när hon är i Paris, gud vad jag känner mig tråkig idag,haha!

Inte nog med att jag känner mig nere men Bella blir också väldigt deprimerad, jag har försökt ta med henne ut på en promenad flera gånger men hon vägrar gå, jag får ta på kopplet på henne men sen så sätter hon sig bara ner och vägrar gå någonstans, gud vad jag hatar regn!! Jag hatar Sverige just nu också!! Jag vill komma bort, jag vill till Miami nuuuuuu, jag vill till solen och värmen och alla snälla människor vi lärt känna medans vi vart där, jag saknar allt som har med Miami att göra!! jag vill tillbax...NU!!

Jag ska fortsätta att kolla på det sista avsnittet av SATC nu men vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0