Tisdag

Godmorgon!

Jag sitter i sängen med en stor tjocktröja på mig, det är skitkallt här (tycker jag), jag har varit sjuk i feber de senaste två dagarna att jag inte känt för att sitta här och blogga om hur dåligt jag mår så då tänkte jag att det var bästa att låta bli och bara slappa och försöka att bli bättre, jag är så sjukt trött att jag känner att jag skulle kunna somna här och nu framför datorn, på de här två dagarna så har jag nog bara fått 5 timmar sömn sammanlagt så jag är sjukt trött och vill bara sova och mitt illamående är på väg tillbax och jag känner bara för att sätta mig på golvet på toaletten och krama om toa stolen och vänta på att något ska komma upp, jag mår skitdåligt i magen, det gör så jäkla ont och det riktigt krampar sig i magen på mig och tabletterna verkar inte funka på mig just nu. Det är så jobbigt att må så här, jag hatar att jag blir så lätt sjuk, jag verkar inte ha något immunförsvar verkar det som, det känns nästan som att jag inte har det, skitjobbigt!

Jag ska ropa in mamma till mitt rum och fråga om hon kan göra lite mat till mig och sen så ska jag nog gå och lägga mig igen. Vi ses när jag mår bättre!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hoppas du blir bättre snart så vi kan ses och ha SATC maraton <3 :)

2009-08-11 @ 13:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0