Söndag

Hejhej! Ny dag och nya tag som jag brukar säga, men det stämmer ju,ellerhur? Jag sitter och kollar på Sex And The City, what else? men jag ska snart gå och göra mig lite mat för jag börjar bli hungrig. Igår så var det en väldigt rolig dag, först så åkte jag,mamma,Peter och Michael in till stan, marinfestivalen, och sen så vid fem-tiden så kom vi hem och då satte jag på SATC igen och sen vid åtta-tiden åkte jag,mamma och Peter ner till Ica för att hämta Mimmi och sen åkte vi in till östra stranden och spelade minigolf på Japan, skitkul, sist jag spelade minigolf va när jag var 9, så självklart så förlorade jag,haha! men det var skitkul ändå.

Idag så har jag ingen aning om vad jag ska göra men jag får väl hitta på något, jag kan ju alltid mumsa i mig min B&J glass, även om jag hatar att äta mycket på samma gång,haha!

Somsagt igår så spelade jag minigolf så här kommer lite bilder från kvällen på minigolf banan:























här är några av alla miljoner bilder jag tog,haha! Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Minigolf få Japan är himla kul! :D

2009-08-03 @ 14:48:23
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0