Söndag

Tänk, snart är det September, tiden går verkligen skit fort eller vad tycker ni?
Idag så ska jag städa lite undan i mitt rum och sen så ska jag ta mina små ben till duschen och bli fräsch igen och sen ikväll vid 6-tiden så är det bio med Sabina, vi ska se den nya Beck-filmen, är väl inte speciellt stort fan av beck (älskade beck när jag var liten men inte nu längre) men när jag såg trailern så verkade den faktiskt rätt bra, lite CSI aktig. Även om jag hellre sett Public Enemies så har Sabina varit sjuk nu så jag tänkte att jag kunde offra mig för henne och se någon film hon faktiskt vill se, när hon gjorde samma sak för mig när Änglar och Demoner kom upp på bio, hon var inte riktigt säker om hon ville se den med tanke på att hon inte sett Da Vinci Koden men hon var snäll nog och följde med så idag blir det Beck. Ska bli väldigt kul att träffa henne igen.

Jag har precis ätit en sen frukost och det blev 4 frallor, mums!! Med ost och paprika på, ännu mera mums! haha!
Nu så ska jag börja städa här och sen är det somsagt duschen som gäller, men vi ses senare!



Ps. Imorgon klockan 9.00 så börjar jag jobba (:

Kommentarer
Postat av: Sabina

just det! det hade jag glömt, att jag offrade mig att se änglar & demoner, haha ;) men den var faktiskt väldigt bra! tack för att du vill se Beck :)

2009-08-30 @ 16:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0