Söndag

Gud vad jag är trött, hej föresten! Hela natten så har jag bara legat och vridit och vänt på mig, jag har varit skittrött men jag har helt enkelt inte kunnat somna så jag är skittrött just nu och jag känner bara för att gå och lägga mig i sängen igen och dra täcket över huvudet och försöka att låta mig somna och sova i några timmar, problemet är bara att det finns inte en chans i världen att jag somnar ikväll då. Jävla skit också! När jag inte får tillräckligt med sömn så blir jag på skit dåligt humör och nu snackar jag verkligen skit dåligt och jag kan bli arg för minsta lilla.

Jag ska försöka få i mig lite mat just nu även om jag inte riktigt känner för att varken äta eller dricka något, mitt huvud skriker ''SOVA SOVA SOVA!!'' bara! I morgon så skulle jag igentligen börjat jobba men Daniel är sjuk så han kunde inte komma så det blir väl antingen någon gång i veckan eller nästa vecka, det återstår fortfarande att se.

Nej,nu så ska jag hämta lite mat och sen så ska jag fan sätta på någon film eller något och kolla på,så mitt humör i allafall bli lite bättre så att jag inte känner för att slå någons huvud i väggen längre,haha!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0