SATC ut, Bones in

Alla säsongerna av Sex and the City är nu färdig kollade så nu kollar jag på första säsongen av Bones som jag har haft liggandes här hemma hur länge som helst utan att ha kollat på den (för en andra gång), jag älskar att kolla på serier om och om igen även om jag redan vet vad som händer så älskar jag det,haha! speciellt när det kommer till serier som VÄNNER, Sex and the City och CSI:NY och CSI:Miami. Love it!!

Jag sitter i sängen men pyamas och jag har tänt några ljus, jag är en ljusälskare, haha! Jag älskar att tända ljus på kvällarna, det är bara så himla mysigt och jag älskar doften från brinnande ljus. Jag ska alldeles strax krypa ner i sängen därför att jag är så himla trött och jag somnade innan och sov typ 1 timme, så jag tror det snart är dags att sova men vi ses i allafall i morgon och sovgott allesammans!

Godnatt och Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0