Onsdag

Ny duschad och fräsch igen är man, härligt! Jag sitter nu och kollar på första säsongen av 2½ men, men jag ska snart ta på mig annat än att bara ha pyamas på mig,haha! Jag funderar nämligen på att medans mamma jobbar så tänkte jag gå runt lite på stan och kolla och kanske få med mig lite nya grejer hem till min redan proppfulla garderob, men för mycket kläder och sånt kan man aldrig få nog av, ellerhur?

Vädret idag är fint, soligt och varmt men det ser ut som om det kommer börja regna när som helst för det börjar komma in massa svart moln här över nu men man får väl hålla tummarna att det inte börjar regnar.

Nu är det dags för mig att pysa men vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0