Onsdag

Hejhej! Idag är en lite bättre dag, febern är som tur borta så nu är det bara den förbaskade huvudvärken och kramperna i magen som ska bort också sen så är jag precis som ny igen.
 
Huset är helt upp och ner idag, pappa har kommit hem med alla våra saker som vi har haft stående på farfars vind tack vare att det inte funnits plats här hemma så det ligger massa saker över golven här just nu, gamla kläder (från när vi alla va små) och Michaels lego ligger utspritt över golvet här tack vare att Michael var så smart och välte hela lådan ut på golvet. Jag känner riktigt hur det kliar i kroppen på mig tack vare allt damm som flyger runt i luften nu från alla saker som har varit i lådor i flera år, det känns som om man har löss krypandes över hela kroppen. Idag är det väldigt svalt ute vilket är väldigt skönt tack vare att då hålls min temperatur nere så att jag inte får tillbax febern.

Jag ska gå ut och hämta ett glas juice och sen så ska jag göra en stor ostmacka med paprika och annat gott på, yummie! Och sen så ska jag sätta mig med en filt i sängen och kolla på någon rolig film, det skulle verkligen behövas just nu känner jag, jag känner att jag behöver skratta av mig lite. Men vi ses lite senare idag ... hoppas jag iaf!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0