nu är det dags för mig att bara ta det lugnt

Fan,Helvete,Jävla,skit. Jag mår så jäkla illa att det inte går beskriva, jag känner mig enormt febrig, efter stan igår så började jag känna mig jätte konstig (vilket jag redan berättat) men nu är det tio gånger värre än vad det var igår. Jag ska dammsuga mitt rum snabbt och sen så ska jag krypa ner i sängen och dricka enormt mycket vatten, jag vill inte bli sjuk och absolut inte sån sjuk så att jag kräker, jag känner på mig att det kommer bli en lång natt och jag kan garanterat säga att jag kommer kräka minst en gång innan imorgonbitti, tyvärr! Jag har typ forbi för att kräka, precis som jag har för blod, jag blir alldeles svimfärdig.

Nu så ska jag stänga av datorn och hämta dammsugan fast jag får nog be mamma bära in den här till mitt rum för jag känner mig enormt svag just nu, jag känner att jag kan i princip inte lyfta något, jag blir alltid sån här när jag blir sjuk eller är påväg att bli.

I allafall vi ses, om det blir imorgon vet jag inte för jag känner att jag behöver all vila jag kan få just nu, men vi ses snart igen iaf.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Tjabba, hoppas allt är bra!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



2009-08-28 @ 11:02:50
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0