Nattugglan har blivit kääär!!

Inte käär på riktigt i en människa asså, eller kanske lite och ni fattar snart i vem.

Jag har precis kollat klart på den bästa romantiska film jag någonsin sett i hela mitt liv, jag har skrattat och jag har även fällt några tårar (läs. storbölat), jag har hört så mycket om den men har inte sett den fören nu, jag skulle igentligen ha gått på den när den gick på bio men så blev jag sjuk och sen blev det helt enkelt inte av men nu har jag sett den och den var alldeles, alldeles underbaar!! Och här kommer framsidan på filmen: Filmen är...


Ps.I Love You!!!

Jag är helt klart förälskad i Gerard Butler nu det är en sak som är säkert!! Seriöst, hur fan kan man skriva en sådan bra film, snacka om geni!! Hon som skrev boken som filmen är baserad på var bara 21 år när hon skrev den, hur lyckas man få ihop en sådan bra historia vid 21år ålder, jag säger inte att det är omöjligt men det har jag aldrig riktigt tänkt på. Fan vad bra den var!!

Nu ska jag sova men vi ses!


Kommentarer
Postat av: bex

den e fin!

2009-08-15 @ 16:19:21
URL: http://bxh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0