Måndag

Hallo!! Som vanligt så sitter jag skittrött och kollar på Sex and the City och jag har kommit in på femte säsongen så en säsong kvar sen är det dags att köpa filmen,haha! Vädret ute idag suger!! det har regnat som bara den, boring!
I'm singing in the rain, i'm singing in the rain, what a glories feeling, i'm happy again! skojjar bara!

Idag så känner jag verkligen inte för att göra något alls, bara av att sitta här inne i mitt rum och inte göra något mer än att läsa eller nåt, känner verkligen att jag behöver en sådan dag idag, en riktig latdag.
Gud vad jag har tråkigt! Och jag kommer inte på något att skriva heller, somsagt latdag, det är därför min hjärna inte verkar funka korrekt idag.

Jag tror att jag ska gå tillbax till SATC nu men vi ses senare någon gång under dagen.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0