Måndag

Godmorgon! Jag tror knappt mina ögon, att jag faktiskt är vaken vid denna tiden på morgonen,haha! Jag börjar jobba klockan 9.00 så det är alltid bra att vaka tidigt, i allafall för mig för jag tar så jäkla lång tid på mig att bli färdig. jag håller på och äter just nu, det är bäst att äta rejält. När jag slutar idag har jag inte tikrigt någon aning om, ,men jag får fråga Mattias när jag är där. Jag har precis satt på tv:n så att jag har något att lyssna på medans jag klär på mig det jag ska ha på mig idag och medans jag sminkar mig och gör mig i ordning.

Eftersom att jag inte riktigt vet när jag slutar, vissa säger att jag slutar vid 14.00 medans andra säger 16.00 men om jag slutar vid 14.00 så blir det nog fika på stan med Sandra och Elin, jag håller tummarna för att det blir så,

när jag fått reda på det så hör jag av mig till dig Sandra, okej?!

Nu så är det nog bäst att jag går men vi ses under dagen via mobilbloggning när jag har tid, vi ses senare! För nu ska jag snart jobba! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0